Яких принципових змін потербує система освіти в Україні?
Інформаційний привід: Володимир Бєлий. Як освітянське переростає в загальносуспільне?
3 коментаріВідкрите обговорення
Ваш відгук
Ви повинні бути авторизовані для відправки коментарів.
Яких принципових змін потербує система освіти в Україні?
Інформаційний привід: Володимир Бєлий. Як освітянське переростає в загальносуспільне?
3 коментаріВи повинні бути авторизовані для відправки коментарів.
Червень 9th, 2008 at 14:54
Хочеться спитати: шановні панове, укладачі шкільної програми, а у вас є діти – школярі? Ви самі переглядаєте те, що ви “програмуєте”? Чи оцінюєте, для якого рівня діток готуєте програму? Складається враження, що взагалі діти – це якась ідеалізована абстракція, котра проковтне все, що запхаєте до ротика і навіть перетравить із максимальною користю для організму… а те, що корисні й цікаві предмети перетворюються на вивчення програми максимуму, коли діти не те що не можуть вивчити завдання, але й забувають вивчене раніше, хіба є нормальним?
Кожну дитину прирівнюють до найкращого учня і вимагають з усіх як з тієї однієї дитини… яке тоді об’єктивне оцінювання? Адже для кожного учня є своя програма-максимум і про це не варто забувати, вундеркіндами всі бути не можуть…
Червень 26th, 2008 at 11:16
Так, система освіти потребує індивідуального підходу і змін. В освіті дуже важливо, щоб школярів та студентів учили думать, висловлявати свою позицію і бачення. Кожна дитина від природи індивідуальна. Треба вміти побачити в ній це, а як ні, спостерігать за нею і допомогти розвинуть те, до чого в неї є мінімальні природні задатки.
Мені доводилось бути присутньою на державних іспитах студентів-диригентів хорового відділу музично-педагогічно-гуманітарного інституту м.Харкова. Пятдесят чоловік співали в хорі. Абсолютно різні студенти, як і люди в житті. Але тоді, коли вони співали, їх об”єднувала світла і радісна аура. Поруч стояла їхня вчителька і за кожного диригуючого переживала і підтримувала на відстані. Видно не озброєним оком любов студентів до неї. Лише такі поодинокі вчителі виховують особистостей і вміють об”єднувати.
А коли немає у вчителя розуміння відповідальності за те, що він виховує іншу людину, в виводить її в життя, то необхідно виховувати самого вчителя як духовну, професіональну особистість.
Зміни в системі освіти в першу чергу мають бути внутрішніми.
Липень 10th, 2008 at 22:55
MOEMY SUNOCHKY 3 ROCHKU, VIN XODUT Y SADOCHOK. YAKE BYLO MOE ZDUVYVANNYA KOLU YA PRUISHLA ZA NUM… DITKU SUDILU ZA PARTAMU, A VUXOVATELKA PROVODULA YROK ANGLIYSKOI MOVU. VIN PO YKRAINSKU SHE DOBRE NE GOVORUT….NE POTRIBNO BIGTU POPERED BATKA V PEKLO.