Головні бар’єри на шляху розвитку шкільної освіти?
Є, як кажуть в Одесі, «дві великі різниці» між школами, вчителями, учнями, батьками, яких ми маємо, і школами, вчителями, учнями, батьками, про яких ми мріємо. Невідповідність бажаного і дійсного є завжди і всюди. Саме прагнення наблизитись до ідеалу шляхом подолання тих чи інших протиріч і є джерелом розвитку. Проблема в тому, що «розломи» («розриви») в українській шкільній освіті призводять до паралельного існування світу високих технологій і далекого до hi-tech шкільного світу, елітарної і масової школи, реальної школи і удаваної шкільної реальності, яка створюється у чиновницьких кабінетах… А дві паралельні прямі, як ми знаємо, ніколи не перетинаються. Тому «розломи» лише поглиблюються, замість того, щоб ставати протиріччями, які, за законами діалектики, стимулюють розвиток освітньої системи…
Інформаційний привід: Віктор Громовий. Десять«розломів» в українській шкільній освіті.
1 КоментарВідкрите обговорення
Ваш відгук
Ви повинні бути авторизовані для відправки коментарів.
Березень 18th, 2011 at 09:43
Уважаемый коллега, отрадно, что тотальная гибель школьного образования волнует не только меня. Возмущает безобразная позиция официальной педагогики – “особистісно орієнтована освіта переможно простує та приносить небачено плідні результати”. Что можем практически сделать мы,люди, называющие себя украинскими интеллигентами? Что-то делать надо и немедленно. Иначе мы выродимся. Готова к сотрудничеству. С глубоким искренним уважением. И.Л.