Які пропозиції  щодо реформування середньої ланки національної системи  освіти варто надати МОНМС України?

Інформаційний привід: Міжнародний круглий стіл на тему: «Основні тенденції реформування освіти в індустріально розвинутих країнах і реалії українських реформ» від 17 серпня 2011 року.

Всеукраїнська громадська організація «Ліга Культури» спільно з  Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України та  Національним заповідником «Софія Київська» з нагоди відзначення 20-річчя Незалежності України і 1000-річчя «Софії Київської» зініціювала проведення ряду міжнародних круглих столів, присвячених реформуванню національної системи освіти.

Перший круглий стіл на тему: «Основні тенденції реформування освіти в індустріально розвинутих  країнах  і реалії українських реформ» за участю вітчизняних і зарубіжних  фахівців відбувся 17 серпня 2011 року в конференц-залі Будинку митрополита «Софії Київської».

Робота круглого столу розпочалась з доповіді міжнародного експерта Володимира Костянтиновича Загвоздкіна, яка складалась з трьох основних розділів: програма ключових компетентностей Організації економічного співробітництва та розвитку і програма Освіти для стійкого розвитку; адаптивна система освіти; концепція «Mastery-learning». Виступ Володимира Костянтиновича містив цінну інформацію про міжнародний досвід в реформуванні шкільної освіти, приклади ефективності проведення реформ та обґрунтування їх необхідності на пострадянському просторі. Увазі учасників круглого столу була представлена також інформація від МОНМС України про реалії українських реформ.

Друга частина роботи круглого столу була присвячена плідній роботі фахівців над напрацюванням  ідей з метою оформлення їх в реальні пропозиції для передачі МОНМС України.

За попередньою домовленістю між учасниками круглого столу продовження роботи над пропозиціями щодо реформування національної системи освіти переноситься на даний сайт.

Шановні освітяни! Ваші ідеї є цінними для досягнення поставленої мети: виявити найбільш  ефективні  і перспективні шляхи реформування середньої ланки системи  освіти в Україні.

Без коментарів